سال بد ۲۰۱۴، فتل را قوی تر می کند

مدیر تیم فرمول یک ردبول معتقد است سباستین فتل از مشکلات سال گذشته درس های زیادی گرفته و آماده پیروزی برای سال 2015 می باشد.

سال بد ۲۰۱۴، فتل را قوی تر می کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کریستین هورنر، مدیر تیم فرمول یک ردبول معتقد است که شرایط بد و سخت سال گذشته، سباستین فتل قهرمان ۴ دوره این مسابقات و راننده سابق آن ها که با هندلینگ خودروی آن ها مشکل داشت را در آینده قوی تر خواهد کرد.

فتل در فصل ۲۰۱۴ به طور مشهودی مغلوب هم تیمی جدیدش، دنیل ریکاردوی استرالیایی شد و برای نخستین بار پس از فصل ۲۰۰۷ موفق به کسب حتی یک پیروزی در طول فصل نشد، این در شرایطی بود که هم تیمی اش توانست سه پیروزی را برای خود و تیمش کسب کند.

فتل پس از پایان این فصل نا امیده کننده تصمیم به ترک این تیم گرفت و جایگزین فرناندو آلونسو در فراری شد.
کریستین هورنر در این زمینه گفت : فکر می کنم او سال سختی را پشت سر گذاشت.سالی که در زمینه های زیادی شخصیت او دچار تغییر شد.

همه اتفاقات در این فصل طبق روالش پیش نرفت و علاوه بر آن او با بدشانسی های زیادی مواجه شد.بدترین آن ها ناراضایتی اش از هندلینگ خودرو به دلیل تغییرات قوانین در فصل جدید بود. 

او افزود : سال 2014 نخستین سالی بود که هم تیمی او توانایی رقابت با او را داشت.۲۰۱۴، سال سختی برای او بود، اما نه سالی که او در آن شانه خالی کند و به تیم لگد بزند.در کل فکر می کنم او درس های فراوانی را فرا گرفت که از او وتلی قدرتمند تر را خواهد ساخت. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار